Can you feel the pain?

Sitter och mölar popcorn för har inget bättre för mig, ska slänga mig in i duschen vilken minut som helst hade jag tänkt. Åååh va gött det låter med en svalkande skön dusch.. och sedan en kopp varmt te. Right?
Är jävligt trött, har ont i ryggen och bara känner mig sådär allmänt konstig. Har sprungit runt som en dåre idag runt och i hela skolan, och dessutom området skolan ligger i. Det har varit en massa tävlingar, och jag som är galet tävlingsinriktad blir ju faktiskt själv galen när man ska göra sånt där. Tror jag börjar få träningsvärk i benen nu dessutom? Skoj.. Kan ju också meddela att jag har ytliga blodkärl, vilket gör att jag lätt blir röd i ansiktet om jag stressar upp mig eller rör mig mycket överhuvudtaget, så det finns en stor risk för att jag sprungit runt och sett ut som en tomat hela dagen. På morgonen såg jag iallafall ut såhär: 

Tänkte jag får bjuda på någon slags bild, eftersom jag inte lagt in nåt roligt på vad som känns som en evighet

Hursom, livet rullar på, jag börjar redan bli lite skoltrött efter andra dagen (just för att andra dagen var så jäkla jobbig!) och nu ska jag dra. Vi får se när jag uppdaterar nästa gång, känns som skolan stjälar mycket av min tid nuförtiden, även fast vi inte börjat med vanliga lektioner - än.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback