Finn ett fel?

Jomen självklart är det katten som inte hör hemma i min garderob?! Men visst är Tussen söt, han har tydligen hittat sig en ny favoritplats - bland mina sovkläder. Och jag hatar att säga pyjamas för tycker det låter så barnsligt, säger alltid sovkläder. Dessutom har jag jävligt många par tofflor?! (Längst ner)
Du tror att jag sover - men det gör jag inte! Jag filosiferar. Dessutom har jag läskiga gröngula ögon på den sista bilden?! Fast det syns knappt.

Jag älskar min bebis Tussen. ♥
Snart får du besök av en annan kisse som vi inte bestämt namn till än, men vi hoppas att du kommer att älska henne, antingen som din kärlek, som din syster, eller som din vän. Och då slipper du känna dig ensam när ingen är hemma
~

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback