Photofun

I förrgår var jag med David, men även igår, och dem senaste dagarna har känts lite luddiga, kanske för att jag just upptäckt att jag börjar skolan om bara 8 dagar! Det känns helt sjukt. Men förhoppningsvis kommer det bli bra.

Igår orkade jag inte va någonting på datorn när jag kom hem, utan satte mig och glodde film med Fredrik och mamma. Men iförrgår tog jag lite bilder med david.


Söta Figo fick också va med på bild! ♥

Min David är finast, så det så. Jag älskar dig.♥

Och en bild på en sliten osminkad Nathalie. Men ni ser inget, cause i have brillz on. MUHEH.
Dessutom lyckades David knäppa den här bilden på första försöket, det kanske är han som borde gå Media istället för mig, eller?! Mina bilder på blommorna blev asdåliga för övrigt.. :c
Jag har iallafall tagit bilderna på David, phew, jag kanske inte är så misslyckad ändå. ♥

Kommentarer


Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna valfritt smycke ifrån min webbshop :)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase-1.html

2011-08-14 @ 22:47:35
URL: http://vadfanskajagheta.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback