I'm stuck - I'm locked - I'm paralysed

Jag stör mig grovt på youtube som inte låter vissa videoklipp spelas upp på vissa platser, när allt jag vill göra är att länka en låt från ett band som jag verkligen älskade - när det fortfarande fanns. Iofs älskar jag väl dem fortfarande, men det är lite tråkigt när dem inte gör någon ny musik, och det inte längre finns något band att hylla. Cinema Bizarre splittrades inte långt efter att dem släppte deras sista och troligen mest framgångsrika album: Toyz. Av någon anledning älskar jag denna låten, egentligen dem flesta på det albumet.. Varsågoda och lyssna. Lite sådär smörsång, men Strifys röst är bara för skön. ♥

Cinema Bizarre - Heaven is wrapped in chains

Egentligen är After the rain och My obsession minst lika bra, därför är väl även dem värda att lyssnas på.


Cinema Bizarre - After the rain

Cinema Bizarre - My Obsession

De två första är inte officiella videor, det är dock den sista. Och när jag väl tänker efter är det faktiskt My Obsession som är den finaste låten. Eller, jag vet inte. Beslutsångest much? Gillar heller inte att Vevo måste ha så fruktansvärt lågt ljud på sina videor.. Fy. 
Så, ignorera videorna på de två första, eller vadsom, bara lyssna och njut.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback