FR!DAY

Nicki Minaj
Köpte en sweindyr jacka idag - ja, jag tycker 800 spänn är dyrt för en jacka - men jag är kär i den. Har skrivit om den i ett tidigare inlägg, men hittade inte någon bild på den från internet då heller.. Fick hursomhelst gå upp en storlek för att kunna få plats med eventuella tjocka tröjor under. Den är allting jag kunnat önska mig i jackväg, mörkt militärgrön, mysigt lurv inuti och en stor fluffig luva. Kommer bli underbar i vinter. Dessutom fick jag med mig en goodiebag på köpet med ett ett blått stort träarmband, ett par guldiga hoop örhängen, svart naggellack (som jag redan har iofs) och leopard solbrillor. Gratisgrejer är aldrig fel! 

Bakom jackan har vi lite vampire diaries/twilight plansher blandat med tokio hotel biljetten + tidningsurklipp och andra underbara saker. Saker som jag älskar. Här får ni dessutom insyn i min garderob, eftersom Jysk fortfarande inte lyckats skicka riktiga dörrar till oss ÄN. Förresten är jag ful utan smink.

Såhär såg jag förresten ut idag:

Hatar att behöva lägga till en "gömmer-mig-bakom-en-stjärna-för-jag-är-fjortis" på bilden, men ibland ser man ju bara inte riktigt klok ut.

Nu har jag tänkt städa mitt rum! Weho, jag hatar att städa. Men om jag för en gångs skull ska få lite ordning - vilket skulle va kul - får jag väl anstränga mig lite. Ni ser ju hur det ser ut bakom mig på varenda bild, det är helt otroligt att jag ens kan ta mig fram i rummet. Men har känt mig så omotiverad för att jag inte fått dörrarna till garderoben än, känns som att det aldrig kommer bli färdigt, och eftersom det inte blir klart kan jag ju likagärna dra ut på tiden jag med. Dålig ursäkt, jag vet, men that's life. Ciao, ha det bäst. ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback