I can't hold back, my hands won't let me

En låt som jag konstant har på hjärnan nuförtiden. ♥

Blev helt plötsligt enormt sugen på jordgubbar?! Lite sådär lagom random. Men riktigt färska mogna jordgubbar doppade i socker, eller tillsammans med vaniljglass. Mmh. Får mig att sakna sommaren. ♥

Fick ta hem mina foton idag, så funderar på vart jag ska göra av dem, ifall jag ska sätta upp dem på väggen där jag just nu har några egenritade bilder + diverse plansher eller vad som händer..

Som sagt hade var och en av bilderna ett specifikt tema som man skulle utgå från, och fick 15 minuter per tema.
Nu har jag bara tatt snabba bilder med min gamla digitalkamera för känns lite överdrivet att släpa fram systemkameran för detta. Dessutom tog jag en bild på hur jag såg ut imorses, även den med digitalkameran, men det får väl funka? 
Fick önskan om att jag borde lägga upp mer "outfit-bilder" på mig själv, och även fast jag egentligen ogillar det och hur jag ser ut, så måste man väl som bloggare kunna lägga ut bilder. Kläderna är ju iallafall snygga, det är väl det som är huvudsaken?! 

Nu hade jag tänkt dra och ta ett bad, koppla av lite inför morgondagens skola, och faktiskt försöka komma i säng i tid för en gångs skull. Ciao. ♥

Kommentarer


Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

det är så frustrerande, speciellt när man fått till perfekta friysren, så går man ut och bara WHAAAAM!



det är fint med mig! hur är det själv? :)

2011-08-25 @ 20:47:07
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: I JUST CAME TO SAY HELLO!

Trevlig helg ♥

2011-08-26 @ 17:17:19
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback