380 riksdaler


Mössa + Halsduk + 3x Lösögonfransar + 2x Ringar + Assnyggt linne = 380 kr sammanlagt = Glad Nathalie!

Det där linnet åkte jag runt över hela Stockholm för att hitta. Men skam den som ger sig, för när jag kom till Kista så hittade jag ett flertal sådana här linnen i alla möjliga storlekar. Score! 

Experimentera med lösögonfransar kan ju alltid va kul med, fanns miljontals sådana paket i Stockholm och tror jag sett de i Trollhättan med någon gång tidigare, men aldrig tänkt på att köpa de då. Nu kostade de 30 kr, och kunde helt enkelt inte mostå. När jag frågade kassörskan om det faktiskt följer med en limtub eller om det bara är det som är på själva ögonfransarna så att de sitter fast i paketet, sa hon; uhm.. jag vet inte och började slita upp paketet varpå vi alla fick de att det faktiskt låg en liten limtub fastlimmad i kanten på paketet. Sedan sa hon också att jag fick gärna gå och ta ett nytt paket om jag ville, men jag tog trots allt det hon pillat med, för då kunde jag ju va helt säker på att tuben faktiskt var där. Plus att de fransarna såg bäst ut... PERFEKTIONIST MUCH?

Kommentarer


Postat av: Sarah

Åååååh älska linnet!

2012-01-01 @ 05:08:24
URL: http://saraholofsson.devote.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Så mycket fint! :D blev kär i ringarna och linnet!



- Aw vad gullig du är! :D Tack så jättemycket! Lita-skorna är så sköna och håller med dig om att det känns som att man får slankare och snyggare ben i höga klackar! ;)

2012-01-03 @ 01:51:12
URL: http://adaras.se
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Snygga lösögonfransar! :)

2012-01-03 @ 12:43:18
URL: http://matildays.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback