Cute and tough

Jag har gått och blivit lite kär i outfiten som är överst, kjol och topp från youtopia. Speciellt kjolen är så söt, men någonting som man faktiskt skulle kunna matcha så det ser tufft och "rockigt" ut, något som jag verkligen gillar. 

Och nedanför är ytterligare några bilder på mina favoritprylar därifrån. Armyinspirerade pins, kjolen igen + den supersöta skjort-toppen, ett vitt korsörhänge (har ett likadant fast svart hemma och det är uuuursnyggt) som även finns i rött och som halsband, plus toppen. Önskar de hade haft den jackan som är på sista bilden i deras shop, för den är sjukt snygg och den har jag verkligen varit helt kär i ända sedan jag såg den första gången, vilket var längesedan.  


Här ser ni mig när jag har både korset och tigerklänningen på mig från dem.

Gå in på Youtopia själva och kika vetja!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback