Sådär random som det kan bli ibland

JAAAA. nu blir det äntligen uppdatering!
Har spenderat mesta tiden av dagen i Göteborg, gått på konstmuseum med skolan och sedan sprungit runt på stan och kollat i butiker. Spenderade mesta tiden med denna kårven vid namnet Thanapol (aka TaTaPo/Tina Quansi/Thana): 

Istället för mina brudisar Pao, Amanda & Julia där nere ↓ (det är jag som har det där feta smilet och lejondräkt förresten om ni inte förstått det)
Sprang in på H&M för var tvungen att checka in nya kollektionen som släpptes idag, norpade snabbt åt mig en väst, en jacka och de par skorna jag tjatat och skrivit om i bloggen och irl osvosv. Skorna fick jag inte ens igen, bajsstorlekar (JAG ÄR FRUKTANSVÄRT OMOGEN OCH FLUMMIG IDAG, FÖRLÅT MIG) men både västen och jackan passade som handen i handsken. Västen kostade 249 kr medans jackan kostade 399 kr och slog till på jackan för den kunde jag helt enkelt inte klara mig utan. Passar min allt mörkare stil jag börjar få, gillar svart och mörkt och hårt och blablabla, allt sådant. 
Så fett snygggggg, dock får ni bild direkt från webben för jag är för lat för att ta foton (som ändå jag inte blir nöjd med) och har dessutom ändå inte tid med det eftersom jag måste plugga matte.. SKA HA PROV PÅ FREDAG GUYS, kommer faila stort. Så dags att ta tag i det känner jag.
Men först, en omgång "Mange Bjuder" till, JA, den låten är för jävla skön, den fastnade i mitt huvud och ville aldrig försvinna. Antar att den får stanna då, tack till Mange Makers för ytterligare en damplåt, dock är denna mycket bättre på något knasigt vis. Och jag hade hård stil, eller vad sa vi? Pffff. Jag är en allätare. 
Mange Makers i all ära. Sheeet. Halvt seriösa och halvt oseriösa kan ju inte bli någonting annat än skönt. Typ.

MÄ, MÄ, MÄ, MANGE, MÄ, MÄ, ALLA MANGLAR PÅ NU??!?!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback