We like to think that someone cares about our problems, but get devastated when we realize no one does

Mmh. Jag känner mig lagom tjurig idag, mår lite illa och hade huvudvärk när jag vaknade. För övrigt har jag städat mitt rum idag, inte färdigt så sett, men mycket bättre än innan. 

En av de bilderna jag aldrig la upp från förra helgen.

Planer för julen osv.
24 - Imorgon åker jag med mamma och Fredrik hem till Fredriks föräldrar och där ska vi fira julafton, och sova över. Lär inte bli någon update här på bloggen.
25 - Då kommer mormor & morfar, morbror m.m förbi och det blir ytterligare en dag av julfirande. + Packa inför morgondagen.  
26 - Åker till huvudstaden med mamma och Fredrik (han har släkt där) och ni kan ju tro att jag ska kolla mellandagsrea! Stannar i ca. 4 dagar verkar det som. Kommer ha med mig datorn, så blir väl någon update sålänge internetetet funkar (hoppas inte jag säger för mycket). Ser nästan fram emot att ta bilen dit, jag älskar att åka bil trots att man blir stel och sitter där i ett halvår när man ska så långt. Men det är mysigt. Eller snarare bekvämt. Kommer ha datorn med spotify på med om allting funkar som det ska, så kan jag ju försöka pilla med något skolarbete jag aldrig hann färdigt med. 

Såhär ser det förresten ut på min önskelista nu:

Jag har redan fått alla kläderna, därav kryssen på dem. (Ja, det brukar ofta va så att jag får några av julklapparna innan julafton, därför blir det automatiskt mindre kul på jul och jag tänker att jag inte fått några julklappar.. Men man vill ju ändå använda de innan, så. Lite motsägelsefullt det där.) Och jag förväntar mig i övrigt bara pengar, för det andra är för dyrt eller någonting jag själv måste va med på och se själv. Men pengar är ju alltid bra om man ska åka till Stockholm och shoppa! Har lite grejer uppskrivna på en lista som jag skulle vilja hitta och få med mig hem, om de ens finns. Såsom ex. en lurvig, svart pälsväst, ringar med vita stenar, svart stickad halsduk + mössa, och resten är sånt jag får skaffa mig närmare sommaren tror jag. 
Hoppas förresten att pappa kan fixa till min iPhone 3gs nu när han är i Thailand, hade varit guld värt. En julklapp jag skulle lipa för på riktigt.

Jag snubblade förresten in över några riktigt snygga prylar hos Asos och Zara. blev lite småkär men inget att ens drömma om. 





Har blivit totalt kär i allt som är mörkt eller svart, långa klänningar och lite stelare kjolar. Och väskan är ju gudomlig. Plus att den stickade klänningströjan bara var för gosig för att inte ha med. Men som sagt ingenting att ens drömma om. 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bär det av till morbror en stund, och sedan hem igen och så blir det nog att titta på film. God Jul från mig!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback