We are girls

Jag fick äntligen min senilkedja + hänge idag som jag köpte från ett UF företag på skolan! 
verkar som att jag gillar att spegelvända bilder och ha de på det här viset..? Jaja coolish.

Usch, ser lite bitchig ut på bilderna. Beware, jag bits. Man ser knappt hänget dock, men det ska vara en vinge.

+ Nu blir det lite plugg, eller snarare en bildanalys och reklamanalys från när vi var i Göteborg som ska vara färdig imorgon, och under morgondagen får jag sitta med redovisningsmaterialet även fast jag får en klump i magen av att ens tänka på att redovisa. Blä. Har egentligen inte problem med att snacka inför folk, men när jag vet att det gäller betygen.. Då blir det som det blir. Minns så väl när jag redovisade en gång i 8an eller när det nu var, stod framför klassen och höll på att svimma så kunde inte göra färdigt redovisningen. Kämpade i vart fall. Och kommer nog stanna i skolan imorgon ett tag för att göra färdigt min "Receptsamling" i graf, och en annan uppgift i foto. Trevligt. Bara jag blir klar så att jag slipper tänka på det mer. Men det måste ändå bli välgjort, suck. Mina ambitioner. Och sedan slutar vi på torsdag. Kommer bli så skönt! Mh, här kommer förresten några sköna låtar med Rebecca & Fiona som brukar gå på repeat hos mig; Rebecca & Fiona – HardRebecca & Fiona – We Are Girls. + Rebecca & Fiona – Giliap som jag även la in i ett inlägg här igår.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback