'Cause this moment's never coming back

Dem senaste dagarna har jag vart världens segaste och inte orkat uppdatera, dessutom hade jag datorförbud för några dagar sen.. Kul. :c 
Hursom så är jag nu tillbaka. Hoppas jag.
Idag har jag vart enormt seg, läst, tittat tv och kollat runt på datorn. Jag planerade att ta ett bad på kvällen och därefter kolla någon film som jag verkligen älskar (skulle troligen blivit eclipse, eftersom jag i princip har kollat sönder new moon och twilight), men det blev en liten ändring efter badet eftersom mamma gjort en underbar äpplepaj med vaniljsås. Omnomnom. Mamma, jag älskar dig! ♥ hihi.
Sitter just nu och uppdaterar bloggen (APPARENTLY) och lyssnar en låt på repeat, som förövrigt varit fast i huvudet under hela dagen. Kom först inte på vilka som hade gjort den heller, men hade en gissning, och min gissning var rätt. Det är en såndär underbart skön låt som man bara blir glad av :')

Vill förresten nämna att om någon läst kommentaren på det förra inlägget, så är Mikael Johanssen i själva verket mammas kille Fredrik. För att någon ska förstå så får jag berätta att varje gång det ringer någon telefonförsäljare hit brukar jag svara och säga att jag heter Gunnar. Får en hel del blandade reaktioner.. Det är ju lite pinsamt för min mamma, för dem kan lika gärna tro att det är hon som svarar så för att bli av med dem, fastän det är jag. :)

Imorgon kommer David hem, saknar honom så sjukt galet mycket, så ska bli så underbart att få träffa honom igen! ♥ 11 dagar utan sin älskling är faktiskt jobbigare än man kan tro..

Hursomhelst ska jag nu antingen fortsätta att nörda dator eller kolla på en film, fastän klockan snart är tolv.
Ha det bäst alla kårvisar som hamnar på min blogg och råkar läsa detta.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback