oh, crazy wonderful day

Dagen började med att jag vaknade sent och segade som vanligt. Fick panikkänslor och ville ut och träffa någon, inte sitta inne och dega när det var fint väder. Så det slutade med att jag träffade finisen Josefine som jag inte sett sedan vi slutade skolan.. (SHAME ON ME, för hon är verkligen en underbar vän!) Och vi drog hursomhelst runt i stan, träffade en massa folk som jag inte sett på länge, och det var meningen att vi skulle gått till spikön, men fastnade till slut vid bryggorna med Andreas, Alexander och Jonathan istället. Jonathan lyckades ramla i vattnet och fick gå runt i blöta kläder, och jag tror inte riktigt det var någon som hängde med på vad som faktiskt hände.  
Det blev en hel del galna bilder, vilket jag absolut inte har något emot. Dock blev många enormt fula också, men ibland får man ju bjuda på sig själv!










Tack för en underbar dag alla goingar! ♥

Senare hamnade jag och josefine hemma hos henne och smaskade på kycklingsallad med en somrig bärläsk till, tills jag slutligen fick dra mig hemåt! 

Till helgen blir det fallens där jag lär träffa en massa folk, och imorgon hoppas jag på att Simon kan ses! Dessutom är pizzamyskväll, utflykt med picknik och fotografering och en massa andra härligheter inplanerade någon gång under lovet. Börjar kännas som det är lite tid kvar, börjar gymnasiet den 22 augusti. 
Blir nästan lite stressad, och dessutom lite nervös när jag tänker på att det är en helt ny skola med massvis av nya människor, och ingen jag känner ska gå samma linje som mig. Aja, det är ju iallafall alltid kul att träffa nytt folk! Får försöka se det från den positiva sidan. 

Dessutom saknar jag min älskling David så sjukt mycket, han åkte till Italien i måndags och har vart borta i två dagar, men det känns redan som han har varit borta i flera veckor.. :( Älskar dig bebu, och saknar dig galet mycket. ♥

Kommentarer


Postat av: Josefine~

Helt underbar dag, tack så mycket vännen. <3

2011-07-14 @ 12:06:32

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback