What i've been up to today

Här kommer delen om vad jag gjort idag:
Hursomhelst, nu är klockan snart 22:00 och jag börjar bli trött. Redan. Helt sjukt, jag vet. Samtidigt brukar jag ligga och sova till runt 14:00 om inte senare, tonårssyndromet. HUM.
Idag har jag träffat Victoriusen (hon heter egentligen Victoria men har fått ett jävligt snyggt smeknamn av mig som hon borde va überstolt över, yep!) och vi cyklade iväg för att ta lite bilder. Dum som jag är glömde jag den delen som man skruvar fast i kameran, för att man ska kunna sätta kameran på stativet, så det blev tagning på fri hand. Men tycker bilderna blev bra ändå, och ljuset var jävligt fint.
Här kommer några smakprov:
(Victoria har tagit bilderna på mig, jag har tagit bilderna på henne och omgivningen. Redigering av mig. EASY AS CAKE.)
Jag har förresten kommit på att jag inte passar framför kameran, för blir inte bra på bild. Jag föredrar att stå bakom. Men passar att jag sökt mediainriktigt till gymnasiet då. Även fast jag för länge sedan hade en dröm om att bli modell. Usch, jag är för tjock för den branschen. Och jag är dessutom för lat för att göra något åt det.
Här kommer delen om vad jag gjort idag:

Igårnatt skrev jag ju att jag inte skulle duscha och lägga en ansiktsmask, men det gjorde jag ändå! Klockan 04:00 på natten/morgonen. Jag är ju inte riktigt frisk.
Hursomhelst, nu är klockan lite över midnatt och jag började bli trött redan innan 22:00. Helt sjukt, jag vet. Samtidigt brukar jag ligga och sova till runt 14:00 om inte senare, tonårssyndromet. HUM.
Idag har jag träffat Victoriusen (hon heter ju egentligen Victoria men har fått ett jävligt snyggt smeknamn av mig som hon borde va überstolt över, yep!) och vi cyklade iväg för att ta lite bilder. Dum som jag är glömde jag den delen som man skruvar fast i kameran, för att man ska kunna sätta kameran på stativet, så det blev tagning på fri hand. Men tycker bilderna blev bra ändå, och ljuset var jävligt fint.
Här kommer några smakprov:
(Victoria har tagit bilderna på mig, jag har tagit bilderna på henne och omgivningen. Redigering av mig. EASY AS CAKE.)

Jag har förresten kommit på att jag inte passar framför kameran, för blir inte bra på bild. Jag föredrar att stå bakom. Därav även mest bilder på henne och inte mig. Men passar att jag sökt mediainriktigt till gymnasiet då, kommer bli kameramannen famöver! Även fast jag för länge sedan hade en dröm om att bli modell. Usch, jag är för tjock för den branschen. Och jag är dessutom för lat för att göra något åt det. :( bläää.

Nu ska jag förresten koka te och fortsätta sitta och läsa När jag hör din röst för sjuttioelfte gången. Godnatt. ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback