the strong for the weak

"Innan jag träffade dig, Bella, var mitt liv som en månlös natt. Väldigt mörk, men det fanns stjärnor - små
ljuspunkter av mening. Sedan for du över min himmel som en meteor. Plötsligt stod allt i brand, där fanns prakt och skönhet. När du var borta, när meteoren hade försvunnit bakom horisonten, blev allt svart. Ingenting hade förändrats, men jag var bländad av ljuset. Jag såg inte stjärnorna längre, och det fanns ingen mening med någonting."


Oh, love.
Böckerna gör allting så mycket mer levande. Filmerna är underbara på sitt sätt, men om ni inte redan läst böckerna i Twilight-serien, GÖR DET NU! Jag är inne på min sjuttioelfte gång, som jag nämnt i något tidigare inlägg. Kan inte sluta. team edward. ♥

Kommentarer


Postat av: Mikael Johanssen

Hej Gunnar!



Jag skriver för tele2:s vägnar. Du finns i vårt register. Visste du att du nu kan skaffa Mobilt Bredband Large och surfa trådlöst för bara 229kr per månad? Trådlös router ingår. Erbjudandet gäller bara på tele2.se

2011-07-18 @ 23:41:49

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback