Dream Catcher - this is art

Igår när jag sökte efter Dream Catcher (kommit på att jag vill ha en riktigt vacker sån i julklapp med) på Google, hittade jag någonting mycket intressant.
Jag undrade vad fan det var för någonting, men blev ändå så faschinerad på samma gång. (Typiskt mig!)
Jag snubblade in på en snubbes sida (som visade sig vara svensk med för den delen) som helt tog andan ur mig.

Jag blev så tagen av hans konst, den är så vacker på ett sätt som inte går att beskriva, men samtidigt så rent ut sagt galen. För det finns en flik som heter 'Concepts' och 'More' på hans sida, där han ritat upp de mest groteska och vanbildade varelserna. Men saken är den, att jag gillar det! Jag har hittat ovanstående verk under 'Illustrations'.
För mer bilder, i bättre kvalité, besök: CLOISTER.SE

- Alla bilder och rättigheter tillhör Nicholas Cloister -

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback