Tea flavour

Sitter just nu och dricker mitt absoluta favorit te för tillfället!
Minns att jag tyckte det var så äckligt när jag smakade på det första gången, och slutade dricka det illa kvickt. Men hittade det nu igen uppe i skåpet för ett tag sen och var tvungen att testa.. Och nu kan jag inte sluta dricka det helt enkelt. 
Några övriga favoriter jag har är: 

1.
2. 
Och 3. Svartvinbärste som jag inte hittade någon bild på.. 

Dock är det inte särskilt nyttigt när jag dricker te, har oftast alltid 3 sockerbitar i, ibland kan jag nöja mig med 2. Men det är verkligen inte gott annars. Det måste vara sött. Men det beror på vilket te det gäller också. Dessutom byter jag favorit te ganska ofta, för det är klart att man tröttnar, men dessa har hållt i sig ett tag iallafall. Och sen gillar jag ju självklart typ Blue Fruits och de där sorterna, men de känns så vanliga. Plain. Väldigt gott med te iallafall!


Känner verkligen nu att jag börjar känna mig mer och mer sjuk (VILL INTEEEE), så ska försöka chocka halsflussen eller whatever det nu är och driva ut det ur kroppen med hjälp av varm vätska, och där kommer téet in. Om jag inte kan dra till skolan imorgon missar jag simningen (som jag ioförsig nojat över ett tag med, gillar INTE att visa mig i bikini), vilket inte blir bra. Dock blir jag ju inte direkt ledsen om jag missar det, men då måste jag dra dit någon gång själv efter, och det känner jag inte för eftersom man måste be om hjälp hos personalen för att göra olika övningar, och så får man dessutom betala inträdet själv då.. BLÄ.

Fast man kanske inte ens skulle kunna gå ut utanför dörren imorgon, the storm is coming. Och vinden fortsätter blåsa utanför mitt fönster. Tror jag ska sätta mig och glo lite Tv, eller kanske spela nåt spel. Heh. Dubbelfjompig bild på mig för att inte inlägget ska bli så bildlöst.

Jag börjar vänja mig vid att jag kanske inte är så hemsk utan smink egentligen, även fast såfort jag t.ex kommer till skolan så blir det galet illa, och när min fotolärare tar bilder på mig så jag ser ut som en dubbelgnu är det inte heller kul! Varför är det alltid bara bilder på en själv i klassen som blir fula?

Kommentarer


Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Nu är vinnaren av tröjan från monkeystore uppe, kika in för att se om du vann :D

2011-11-27 @ 20:38:00
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: nicolebica

Har du smakat African Rooibos? Jag älskar det!!!

2011-11-27 @ 22:11:22
URL: http://nnicolebbica.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hej söta du! Jag har tjuvstartat min julkalender med en adventstävling. Hoppas du vill vara med! :D

http://adaras.se/2011/november/vinn-ditt-favoritsmycke-fran-pambo.html#comment

2011-11-28 @ 01:32:53
URL: http://adaras.se
Postat av: Alexandra Kjellman

Tack för te-tipsen! =)

2011-11-29 @ 16:12:27
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback