Blåbär & Hallon

Jag hämtade ut min gratis Smoothie från Brämhults idag:
Först tyckte jag inte den var så jättegod, bara okej. Ingenting särskilt liksom. Men nu efter att ha druckit upp nästan hela smoothien har jag kommit på mig själv med att gilla den. Och som sagt, gratis är alltid gott! 

Idag var tyvärr sista dagen man kunde få en kod för en gratis smoothie, denna möjlighet genom Brämhults facebooksida.. Jag tycker verkligen alla dessa kampanjer där man kan få gratis produkter är riktigt bra! För jag menar, vem gillar inte gratis? Det är ju även ett sätt för dem att marknadsföra och göra reklam för sina produkter, så det är bra för både konsumenten och företaget.
Dock tycker jag det är alldeles för dyrt att betala 25 kronor för en liten flaska på 38 cl (lite mer än en colaburk på 33 cl) så det blir nog mer sällan man köper sådana. Iallafall, ett stort tack till Brämhults!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback