Favourite that

Upptäckte idag att mina favoritfärger just nu är; Mörkröd/Vinröd, Mörkt marinblå (nästan så det är svart sådär), Beige, Brunt & Senapsgul (även fast jag ibland hatar det). Och sen är mörkt grönt härligt med. 
Kommer troligen färga håret rött nästa gång, sådär mörkt rött och kommer nog va i tid till vintern och julen, fast det kanske hade passat som bäst nu medans det är höst. Jag älskar höstens färger. Jag älskar hösten, överhuvudtaget. Så just nu ligger Sommar/Höst på delad förstaplats när det gäller favoritårstid. Dessutom känns det som att jag helt har ändrat musikstil, fast det är nog någonting temporärt.. För gillar ju fortfarande det jag brukade lyssna på, bara att jag just nu föredrar den här "nya" genren jag fastnat för! Och det är ju egentligen inte bara en genre, utan snarare.. Mer lugn musik iallafall. Vet inte hur jag ska förklara. Jag har gått och blivit lite Indie, Hippie, Bohemisk..? ÄHHHH, har aldrig vart bra på det där med att kategorisera eller att sätta in saker i sin rätta genre, jag bara är. THAT'S IT. Nu får ni massa goa låtar. 

Kommentarer


Postat av: Patricia♡

Tusen tack snälla du:)

2011-10-16 @ 00:05:52
URL: http://patriciac.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback