Fest hos mange

Här är ytterligare några bilder från gårdagen, tagna direkt från Julias blogg.
men som sagt drack jag näst intill ingenting, och det där bordet som är på sista bilder var jag inte ens i närheten av (det var ute på altanen typ).
YEY, där är ju suddiga jag i mitten på andra bilden, HEHEHEHE. Vi skulle haft en bild alla fyra egentligen, för nu fattades ju Julia.. :( Jaja. så kan det bli. ♥
Det var bäst när någon kom på igår att, fest hos mange funkar faktiskt att säga eftersom vi var hos Magnusson. Nästan samma ju?! Awesome.

Kommentarer


Postat av: Gabbe

- aw tack så mycket =D!

jag är ju redan modell till viss del och har varit det i 3 år^^ så det räcker för mig iallafall nu =)

2011-10-27 @ 08:35:53
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback