It took me by surprise

ÅÅÅÅH, ni kan ju tro att jag bakade med David igår! 
Brownie med extra mycket krossad marabou choklad på, och i smeten. Nom. Plus att David gjorde hallon & jordgubbs-milkshake och det blev asgott (GÖÖÖRHEMLIGT RECEPT NI VET). Dock fick jag inte med mig min kamera.. Hade ju kunnat tatt asgrymma bilder annars. :( Men gott var det iallafall! 
Dessutom kan man visst ha galet kul vid en webcam verkar det som..

Snyggt värre, och den sista är ju bara för go! POLISONGER + HJÄLMFRILLA?!

Idag har jag hunnit va och kolla på showskolans teater uppsättning av Moulin Rouge. Det var awesome, och det kändes som att jag skulle börja grina ett flertal gånger - som de flesta kanske vet är Moulin Rouge rätt sorglig (OM NI INTE VET MÅSTE NI KOLLA FILMEN!). Och min kära vän Victoria som är med där dansade jättefint! ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback