Snyggaste kommentaren på länge

Fick alldeles nyss en kommentar som det stod såhär i: 

Javisst, första gången man får sånt här ska väl vara någon gång så.. 

Vill bara förklara att denne anonymes ord inte når ut till mig, om du måste va feg nog för att skriva dig som anonym så fine, men det är JÄVLIGT FEGT, som sagt.
Dessutom, vad fan gör du på min blogg då om du nu tycker jag är så ful? Det är min blogg, right?
Det är uppenbarligen någon som skrivit extra slarvigt med flit, t.ex "mejj", "vaddåå", "tin", "säja", "nåtting", för att antingen inte vilja bli igenkänd, eller liknande, eller så finns det faktiskt folk i Sverige som skriver så jäkla fult.. 
Det måste också antingen vara någon som kollat igenom näst intill hela min blogg eller någon som känner mig helt okej iallafall (det sista oroar mig lite) eftersom denne vet detaljerna om att jag har problem med mitt självförtroende, men ska det göra att jag aldrig ska kunna lägga ut bilder på mig själv, ifall jag faktiskt blir nöjd med de?
Jag har, och har alltid haft problem med min vikt, och jag tycker jag är tjock, okej, men chips är bara för gott för att inte kunna ätas. Och om inte kraven hade varit så stora på en i dagens samhälle, då kanske jag inte hade behöva bry mig heller. För jag har blivit drillad precis som alla andra av modeidealen som genomsyrar oss nuförtiden. Och that's it. Och ja, jag är för lat för att göra något ordentligt åt det. Men jag pratar iallafall öppet om det, istället för att gå och skämmas för det. Att träna, det höll på att komma så smått, blev ju näst intill beroende av att powerwalka där ett litet tag (det vet jag inte om jag skrev i bloggen dock - FÖR JAG SKRIVER INTE ALLT!), men jag har väl aldrig varit en riktigt träningsmänniska.
Dessutom vill bloggläsare ha bilder på blogginnehavaren. Det är bevisat. Hur kul är det med en blogg utan bilder?
Det sista jag vill säga till denne anonyma personen;

GTFO MY BLOG U BITCH!

Detta var den första negativa kommentaren jag fått NÅGONSIN. Hehe. Men någon gång ska väl va den första som sagt.

Kommentarer


Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Bra svarat! Tycker det är både fegt och onödigt med anonyma kommentarer! Hoppas du slipper fler!



sv: wiii tack så mycket! :D

Jag vet inte riktigt vilket typsnitt du menade, men kan det kanske vara Victor's Pixel font? :)

2011-10-17 @ 21:57:00
URL: http://adaras.se
Postat av: molly

sv; åh tack :D

2011-10-18 @ 16:32:15
URL: http://mollys.devote.se
Postat av: Sebastian du vet den där tjockisen på MSN

you go girl! du vet att du är finast!

2011-10-19 @ 20:55:56

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback