Ne Dis Pas

ÅHÅÅÅÅÅ. Jag hamnade på fest igår. Jag som varken går på fest eller dricker. Där ser man. 
Julia i min klass hade en utflyttningsfest, så blev jag, Amanda & Paulina bjudna + en hel massa randomfolk vi inte kände sen innan. 
Kan säga att det spårade ur en hel del för Paulina och Amanda, Pao ska väl va glad om hon minns någonting någonting från igår.. Hon som är så liten behöver inte få i sig så mycket för att bli HEEEELT galen. 
Men kul var det iallafall. Jag hade inget att dricka med mig så gick mest runt och smuttade zingo och knaprade chips, fast jag smakade på lite grejer såklart. Men jag klarar mig bäst utan alkohol, diabetiker som jag är.
Jag är den som har koll på de andra. Nä men, jag menar, om jag i allmänhet kan va som folk när de dricker utan att jag fått i mig någonting, varför ska jag då dricka? Jag kan ha kul ändå, dessutom gillar jag att ha koll på vad jag gör. Kontroll över situationen. Hursom så hämtade Julia och hennes syster Felicia mig redan vid runt 11 på morgonen.. jag tror iallafall klockan var det. Jag stod i duschen när hon ringde så hade inte världens koll. Fick iallafall torka av mig snabbt som fan och plocka ner de första bästa sakerna jag hittade.. Sen stack vi och handlade och hämtade sedan upp Amanda på resecentrum. Väl hemma hos Julia lagade Amanda görgoda pannkakor och vi kollade på film och hade det gött, sen började vi fixa oss, lagade tacos till middag och inte långt senare började folk droppa in. That's about it. 

Kom hem nyligen från Julia (jag sov ju över där - HIMLANS MYSIGT HUS DE HAR FÖRRESTEN.. som de ska flytta ifrån?!) och ska sätta mig och läsa lite No + skriva en annan läxa. Men ville bara uppdatera så ni inte tror jag dött eller någonting. 
Langar bild på grymma Amanda från igår;

Snygg, eller hur? ♥

AHHAHA asså åh förresten, hur underbart är det bara inte att ha en liten katt som hoppar runt och gosar på en (nästan så det blir jobbigt med för att jag knappt kan skriva på datorn) när man kommer hem..? AHHH, just nu är hon på min axel.. leker halsduk och tuggar på mitt hår känns det som. Förvånar mig inte om hon sätter sig på mitt huvud snart.. KANSKE BÖRJAR BLI LITE MYCKET. Men hon är ju världens kelsjukaste Tigris. Tur att man blir uppskattad iallfall. ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback