I want to eat your heart

Och det blev inge muffinsbak idag iallafall. Idiotiska matteläxa och dator som tar halva kvällen.. Buuhuh. 
Vet inte om jag kommer till skolan eller vad som händer, annars stannar jag väl hemma, springer runt i pyjamas och morgonrock hela dagen och försöker fixa ihop lite muffins med för den delen. Hur låter det? 
Någonting ska man väl unna sig när man mår såhär. Jag har ju inte ramlat ihop än iallafall, det tar vi som ett gott tecken.
För övrigt pratade jag nyss med Nicole om huvuvida smal och sånt man borde va. Nicole vill ha Beyoncés kropp, själv tycker jag hon är lite för kraftig, och har för mycket kurvor.. Och jag gillar inte bootys. Jag själv har en booty, men jag är blek, vilket bara gör mig blek och fet. Inget sensuellt över det alls, nej. Härmed överlämnar jag rumpen min, i utbyte mot Nicoles, till kära Nicole. Tackar, fint byte. Fast jag vill va ändå smalare, även fast Nicole är smal och fin som hon är. ♥ Saknar henne massvis!

Men jag har alltid varit sån som vart helt kär i såna där grovt smala människor. Alltså inte så det är bara skinn och ben, men.. nästan. Och jag har alltid önskat att jag skulle va så smal?
Undrar vad det beror på? Ingen aning. Men som sagt, jag gillar mat och sötsaker alldeles för mycket. Trots att jag faktiskt lyckats hålla mig borta från godis i över en vecka nu! *APPLÅDER* TACKAR, TACKAR. *MWUAAHH*
det där skulle föreställa kyss-ljudet, för de som inte fattade det. 

Nu säger jag godnatt från min sida av världen. Skoj. Hejdo.
Gillar att det ser ut som jag har ett jordnötsformat huvud? TIHIHIHI. Vad fjompig jag är. (Random bild jag tog förut med camen. lite suddigt sådär. JA, det är meningen att det ska va mörkt. Och JA, det är meningen att det ska se lite skräckfilmsinspirerat ut. Och JAAA, det är inte meningen att jag ska se snygg ut. För snygg, det är jag inte.)

Kommentarer


Postat av: emma

GODMORGON :D allt bra idag?



btw, följas via bloglovin? :D

2011-09-21 @ 08:00:44
URL: http://emmababy.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback