Jag tar en gura tar en bira, och sen jag spelar med en vän

Nu sitter jag här och går igenom lite skojsiga bilder från mitt minneskort. Önskar verkligen jag hade haft någon slags smartphone (IPHONE PLZ ♥) så jag hade kunnat ta bilder snabbt och dokumentera dagen lite bättre.. Brukar ju inte direkt släpa med mig min systemkamera såsant det inte är 'SPECIAL OCCASIONS'.

Har ju förresten inte berättat nåt särskilt om den nya klassen jag hamnade i, eller människorna i den egentligen.. Har bara lagt in en bild på Amanda och snackat lite om henne.. men här nedanför har vi en till grym tjej som heter Julia (till höger på varje bild) 
Vart in på hennes blogg (anoutsider.blogg.se) och hittade en del bilder jag var tvungen att sno. (SORRY)

Dessa var från dagen då vi tog skolfoto, och den sista bilden är på lektionen då vi var tvungen att visa vår lärare Elektropops-Oleg eftersom han aldrig sett honom eller ens hört om honom. Bidrog till att jag satt och sjöng med, så kan det ju gå.. Är ju rätt bra på texten eftersom jag sitter och lyssnar på remixen hela tiden..
:VARNING BEROENDEFRAMKALLANDE:

Kommentarer


Postat av: thaipinnen

sv; ska du säga !:D

sugen på ett extrajobb?:)

2011-09-22 @ 10:49:06
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: amelia

sv: Varsågod ;)

2011-09-22 @ 13:54:35
URL: http://ameliazakrisson.blogg.se/
Postat av: nathalie

hejsan, allt bra kram<3

2011-09-22 @ 14:01:22
URL: http://spinaker.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback