I'll creep you off

Idag är jag sådär jobbigt, okontrollerat rastlös. Känns som jag bara sitter och väntar på att någonting kul ska hända, någonting som kan förgylla min dag och göra den åtminstone helt okej, eller bra. Men även om jag kollar en rolig video så försvinner inte rastlösheten. Den fortsätter gnaga där inom mig. Jag har ingen aning om vad jag ska göra åt det, och innerst inne vet jag att jag borde jobba med läxor/arbeten, men har verkligen noll fokus. Sådär jättejobbigt så det känns som att jag bara vill sova, eller möjligen glo någon film. Så jag tror faktiskt jag ska kika på det för att vara ärlig. Men först måste jag laga mig något käk. Under dagen har jag i princip bara bloggat, kollat shoppar, random sidor/bloggar, facebook m.m. Usch, hatar när jag slösar bort dagar på det viset, och inte blir man något gladare av det, man får bara mer cravings. 

Slängde dock ihop ett snabbt collage för att fylla ut lite space på bloggen, dessutom blir det snyggt med en bild. Vad tycks? 


Jag hade gärna klätt mig såhär iallafall! 


Ni kan ju alltid följa mig på antingen Polyvore eller Fashiolista om ni känner för det, där får ni se alla mina kollage eller kläder som jag gillar/är min stil.

Kommentarer


Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Shit du hade inget lätt bloggnamn att komma ihåg, tur att man inte behöver komma ihåg det utantill=) Vad betyder det?

2012-04-23 @ 14:02:50
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Emma

Läckert! Vill ha shortsen och strumpisarna, resten var inte riktigt min stil men gjorde sig snyggt tillsammans!

2012-04-23 @ 14:51:04
URL: http://beffa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback