"När jag har fått sommarjobb ska jag..."

Allting hänger visst på att skaffa sommarjobb iår. För hur ska jag annars ha råd med alla supermegasnyggaochfräscha grejer jag tänkt köpa/göra/osvosv? Jag har skickat in en ansökan till Trollhättans Stad där 60 platser lottas ut bland de sökande. Jag hoppas verkligen att jag kommer med, för det kan vara en bra erfarenhet + att man fick fett med cash för de jobben. Runt 85 kr/timmen i en dryg månad låter inte alls fel, inte alls. Då kanske jag har råd med allt från longboard till creepers sen! Så ska jag ju dessutom hälsa på min älskade Nicole i Malmö, och där lär jag behöva pengar också, både till resan och shopping m.m. Plus att jag verkligen vill åka till Liseberg med min finaste David iår, jag älskar att vara där på sommaren, bara slappna av i värmen och ha det kul!


Jag och Nicole på Liseberg för två år sedan. Jag var rejält mycket smalare där med.. Och t.o.m då tyckte jag att jag var tjock *suck, skakar på huvudet*. Skulle göra vadsomhelst för att få tillbaka de där smala benen.
Måste bara påpeka att Nicole's vad är otroligt sexig på sista bilden. Likaså min ballongkropp!

Saknar dig Nicole. ♥

Kommentarer


Postat av: nicolebica

OHHH, SAKNAR DIG MED!

Ser verkligen framemot att fá tráffa dig igen snart, főrlát fár konstiga bokstáver men jag ár i Ungern haha... ♥

2012-04-23 @ 21:21:08
URL: http://nnicolebbica.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback