Things about »me« that I felt to share with »you«


◊ Jag har aldrig rakat benen. Men jag har så ljusa strån så det syns ändå inte, och hade säkert fått ångra mig mycket mer ifall jag faktiskt hade gjort det.
♣ Vill ha septumpiercing och antalet tatueringar. När jag blir 18 smäller det. 
♥ Jag hatar min kropp och hur jag ser ut, det är bara vid ytterst få tillfällen som jag är nöjd. YTTERST FÅ. Men jag tror att jag kanske börjar acceptera mig själv allt mer nu, och det är ju alltid bra. Jag kanske inte har drömkroppen, men jag är en schyst människa iallafall!
♦ Jag har ofta ångest och mår dåligt av flertalet anledningar, känner mig oftast väldigt ensam trots att jag har både vänner, familj och pojkvän runt mig. Jag är livrädd för att bli lämnad, att den jag är inte ska räcka till.
◊ Jag har knappt några ögonbryn för att vara ärlig. Förr var det ju katastrofalt, nuförtiden är jag medveten om det iallafall och gör någonting åt det. Måste fylla i de med svart penna på morgonen men när jag kommer ut tycker jag ändå inte att de syns tillräckligt. 
♣ Jag saknar min bästa vän Victoria, och önskar vi skulle ses mer som vi gjorde förr. Känns som att vi knappt pratar, förutom när vi stöter på varandra i skolan. 



♥ Jag HATAR att städa mitt rum. Det finns nästan ingenting som jag är mer motvillig att göra än det. Men det är för att jag har så mycket skräp som jag inte vet vart jag ska göra av, ett alldeles för litet rum och därför är det nästan konstant stökigt. Jag har lite separationsångest med, och förr var jag gosedjurstokig vilket gör att mitt rum alltid var överbelamrat med gosedjur. Fatta problemen jag hade när jag skulle rensa bort och slänga sådant. Huff. Borde egentligen vara bättre att få städat det tycker man, men jag antar att jag trivs i en röra.
♦ Längtar tills jag fyller 18, fast samtidigt inte. Jag vill börja "leva", alltså få göra saker själv såsom inredning i hemmet och att själv få bestämma över allting, samtidigt som jag fortfarande känner mig som 12. Lillskiten här dåva'. 
◊ Jag föredrar chips och dip framför godis. Antar att det är för att det känns mer som "riktig" mat. Potatis, liksom. Nomnom. Dessutom är det beroendeframkallande, brukar äta tills jag får ont i magen, ungefär. 
♣ Mina favoritfärger är blå, svart, vit och för tillfället lila. 
♥ Jag har bristningar på benen och jag HATAR DET. Behandlar just nu med en produkt som heter Bio Oil, får väl se om det kan bli något bättre även fast jag inte har någon rutin i min behandling som man borde. 
♦ Jag dricker inte. Ett medvetet, bra val jag har gjort här i livet. Faktum är att jag aldrig druckit (smakat har man ju), rökt, snusat eller rökt på. Inte heller testat vattenpipa. *Applause*. 


Nu vet ni lite mer random skit om mig, och det kan ju alltid vara kul. Eller?

Kommentarer


Postat av: catarina

skitfin bild på dig!

2012-04-23 @ 19:07:08
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jaaaaa sånt är alltid kul, och du är fin!

2012-04-23 @ 23:25:16
URL: http://themusicneverstops.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback