Jag skulle behöva en liten boost

Statistiken är i princip lika med noll, eller den har iallafall aldrig varit såhär dålig tidigare under mina bloggdagar. Jag vet inte vad jag ska skriva om, och jag har just nu noll inspiration. Det är så mycket jag vill hinna med, som jag skulle hunnit med under lovet, men som inte blivit av. Känner mig lite lost, och vill bara njuta av mina sista lediga dagar och hoppas att detta skolåret blir mindre stressigt och jobbigt än det förra. Men, nu till själva grejen med detta inlägget. Vad vill ni se mer av på bloggen? Är det ens några som fortfarande läser, eller borde denna bloggen vara ett avslutat kapitel? En liten kommentar skulle göra mig glad, bara så jag vet om någon fortfarande hänger här. Annars får jag nog överväga nedstängning. Eller byte av blogg. Jag vet inte.


Bild från förra året, lite innan jag skulle börja gymnasiet. Tror faktiskt jag hade de där kläderna på mig första dagen, om jag inte minns fel. Men ändå, fan vad jag förändrats känns det som.


Kommentarer


Postat av: Sofie

Jag läser! Hihi

2012-08-15 @ 00:07:16
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Postat av: Emma

Det är inte bloglovin som jäklas då? Jag får upp en massa inlägg som var skrivna i måndags, idag! Tyckte väl att de var lite folk som bloggade i måndags. ;)
Jag gillar din blogg, tycker att du har skön stil :)

2012-08-15 @ 07:51:30
URL: http://beffa.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback