The week that passed by


Jag har ju helt totalt glömt att blogga för jag har haft massor att göra det senaste. 

♦ Jag och David har firat vår 2-årsdag och även om det inte blev som det var planerat (thaimat och sol blev pizza och regn) så var det en jättebra dag. Jag är så galet glad över att jag har min älskling! ♥

♦ Jag har fått ett macro objektiv (28-80mm) i sen födelsedagspresent av min kära papput, och det är jag mega glad över! På kamerafronten har jag dessutom lyckats få med mig två stycken gamla kameror hem från second hand, troligen ska de användas som dekoration och prydnad i första hand (om jag snart får fixat alla dessa hyllor jag vill ha på mitt rum). De kostade 35 spänn sammanlagt, och är av märkena Praktica Ltl & Konica c35. 




♦ Jag tog under gårdagen mitt första dopp för iår, och det kändes faktiskt som det sista med, för det var definitivt inte varmt!

♦ Imorgon drar jag till Liseberg med David, Hampus & Frida och jag är taggad till tusen! Det ska bli kanonväder med är det sagt, så jag hoppas att vädergudarna håller sitt humör i chack. 




Liseberg from a distance. 


Vi hörs kanske senare, eller mer efter morgondagen! Ciao. 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback