WEEKDAY ♥




I don't give a fuck, jag ska ha tröjan i mitten på översta raden. Den tröjan som det står "Art War" på provade jag i somras när jag var i Malmö hos min fina Nicole, köpte en annan tröja där men ångrar att jag inte köpte den här också, för den är väldigt fin, och annorlunda. Gillar budskapet på den tredje "No more animal pain for human gain" samt att även den är väldigt annorlunda. Och jag är helt råkär i den första klänningen, så fantastisk vacker. Samt kjolen. Bara åh. Cravings. Jag som precis fick för mig att jag inte behöver några fler kläder på ett tag åtminstone, ångrar mig ju bittert nu. 


Kommentarer


Postat av: Rebecca

Blev helt jävla kär i klänningen..

2012-12-25 @ 20:09:50
URL: http://rebeccaroth.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback