Colorful delight

Klev upp klockan 9 imorses eftersom vår lärare dagen innan sa att vi inte skulle ha någon svenska lektion på morgonen, så började skolan klockan 12.30 (att jämföra med det vanliga torsdagsschemat som börjar 10.10) idag vilket inte alls var helt fel. Såg ut som ett troll i huvudet när jag steg upp, håret stod åt alla håll, i flipped it over and took a picture. Sådär kan det bli ibland. Dock ser färgerna mycket härligare ut på Instagram, men ändå. Wolfshriek@Instagram för de som inte vet. 

Allting blir så mycket lättare när man har iPhonen igen, och en massa skojiga redigeringsprogram. Man bara tar en bild så snabbt och så enkelt, för att minnas minuterna som just passerat.. Äsch, nu ska jag inte filosofera. Men blogglusten blir större när man har bilder att bjuda på. Instagram är bara ett exempel på alla redigeringsprogram som finns, jag har ett flertal andra jag använder som är super! 
Vill ni ha tips?

Kommentarer


Postat av: Sofia

söt tjej :D

2012-02-17 @ 16:01:39
URL: http://byfia.com

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback