Hungerspelen

Det blåser storm ute, och jag sitter inne. Well, jag har suttit hemma hela dagen, NEJ FÖRRESTEN, det har jag inte. Shit, det känns iallafall så. Imorses vid klockan 9 var jag ute på överby och införskaffade mig trilogin Hungerspelen för 79 spänn (PRESENTKORT, KATCHINGAHHH). 81 kapitel har jag att ta mig igenom, 3 böcker i en samling. Drygt 950 sidor. Wieeee, äntligen en bok som lär ta mig lite längre tid än de vanliga iallafall. Har läst 3 kapitel änsålänge och den verkar riktigt lovande!



TJOCKIS BOK. Dryga 6 centimeter där ↑.

Sedan gick jag runt som i zombiedvala till ungefär 11 och då var det illa, då stod jag nästan och sov. Sedan åkte jag och mamma hem, och jag slumrade till i sängen ett antal timmar. Förstår inte hur jag ska överleva när skolan drar igång igen, och de senaste dagarna har vädret varit så jäkla illa, kallt, rått, blött och stormigt. Blä. 

Jag har förresten inte på långa vägar gjort vad jag tänkt mig på lovet, men det blir oftast så och jag blir inte riktigt förvånad. Dock är det inte över än, det är bara onsdag än, så vi får väl se vad resten av dagarna har att erbjuda. har ju inte fotat någonting alls än, buhu. Imorgon ska jag dock jobba med pappa igen, för det blev inte alls så mycket jobb i tisdags som vi hade tänkt. 


Kommentarer


Postat av: Ida

Har velat läsa Hungerspelen ett bra tag nu men det har aldrig blivit av, och nu har min bror (som inte ens läser i vanliga fall) hunnit före mig. Man ba great. Haha. Vill se filmen, men vill läsa boken först ju haha.



▼ Äh, tycker inte man är mainstream bara för att man handlar på en vissa affär. Bik Bok tycker jag om :)

2012-02-22 @ 23:27:56
URL: http://idawe.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback