Parody

Sånt här tycker jag är så himla jättekul. Sånt skulle jag själv verkligen göra på fritiden eller liknande, med folk som är seriösa och tar det på allvar, samtidigt som de har kul. Att det ska vara så svårt att hitta sånt folk.. Som gillar samma som en själv med. Suck. Ända sedan jag hittat de här har jag knappt kunnat sluta titta på de. Så välgjorda. Älskar speciellt 3an (Eclipse) och 4an (Breaking Dawn). Sååå grymma! Gillar dessutom att de har med något med Lady Gaga i princip varenda video. Och Vampire Diaries parodin jag länkar längst ner är minst lika grym, älskar att de gör såna saker som jag gillar så mycket, så som twilight och vampire diaries, och med lady gaga. :) Dessutom är Hilly, som spelar både Bella och Elena/Katherine sjukt snygg! Älskar dessutom att de har hittat folk som kan likna original skådespelarna såpass mycket, trots att de ser annorlunda ut.

Om inte videon går att titta på så klicka på "youtube" knappen nere i högra hörnet på videon. Dessutom för att ändra kvalitén (vilket krävs för att det ska bli så bra som möjligt) får man också öppna på en ny flik.






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback