Rekommenderar Smycken by Evelina Strömberg

Nu tycker jag att alla borde besöka jättetrevliga och fina Evelinas shop SMYCKENBY.SE, hon säljer sjukt snygga smycken för alla olika smaker och stilar och vad jag tycker är mycket billigare priser än vad många andra webshops gör, och dessutom kan man själv få bestämma hur man vill att ett smycke ska se ut (förutsatt att hon har delarna hemma). Om man bor i närheten av Vänersborg kan man få komma hem till henne på en "smyckeskväll" där man får kika på smycken och designa dem efter vad man själv tycker, precis som jag och några vänner till mig snart ska göra! Hon skickar dessutom allting fraktfritt sålänge man bor i Sverige, vilket är suveränt! 



Jag vann en tävling genom hennes facebook sida Smycken by Evelina Strömberg i december förra året, ett par sjukt snygga vingörhängen och en asfin earcuff, inlägget hittar ni här: http://schreienzuzammenallein.blogg.se/2011/december/namen-tjenare-paket-till-mig-1.html


Så kika alltså in på SMYCKENBY.SE eller gilla hennes sida här: Smycken by Evelina Strömberg (den andra som jag länkade innan är en grupp - där man måste bli inbjuden. Man får exakt samma information genom denna som jag länkade nu, och man slipper vänta på att bli accepterad som medlem.)

Mer snyggingar som denna ↑ kommer även snart dyka upp i hennes shop! Inte alls fel, eller hur?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback