Sånt här vill jag också göra "när jag blir stor"

Fyfan vad kul det skulle vara att vara med och producera en musikvideo. Finns så mycket sjukt man kan göra, och ingenting är omöjligt med datorns hjälp. Denna är så bra filmad, ååh. Till en början tyckte jag robot-Nicki delen i början var så fult gjord, men efter en sisådär 100 miljoner views från mitt håll så råälskar jag den.



Och Nicki, fyfan vad snygg hon är. Hon får gärna dela med sig lite av kläderna i denna videon, eller peruken, helst. Så långt hår hade inte alls varit fel att ha. Sedan ser allt så härligt ut när man har mörkare hudton, fan vad jag önskar att jag hade något ursprung från annat än Sverige, haft lite fräsch färg som matchat min wannabe puertorican bootay. Inte mitt fel att jag har största svankryggen och är lite big-ass. So sorry.


Behind the scenes är alltid grymma, och här förklarar de vad videon är om, och låten. Asbra. Och jag älskar när Guetta snackar, goaste brytningen. Först tyckte jag det var störigt, men det är ju fan fint bara! ♥

Ni kan ju tro att jag dunkat den här hela dagen, så sjukt härlig låt bara. Nicki borde sjunga mer, hennes sångröst är ju fantastisk. Vilken tjej. Ååh.

Kommentarer


Postat av: Sofia

åh tack! :D

2012-02-17 @ 20:36:50
URL: http://byfia.com

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback