Got more new to show you guys

Var tidigare idag hos Evelina Strömberg med min kompis Victoria och mamma! Evelina äger smyckenby.se som jag tipsade om för ett tag sedan. Torius fick med sig ett fett snyggt armband och två underbara navelpiercingar för 210 kr, och jag som inte är piercad blev änna lite avis.. Själv fick jag med mig 3 par örhängen som jag själv fick designa utifrån hur jag ville ha de + ett halsband som jag fick välja i present för att jag vann en tävling hos henne i förra veckan! 230 kr fattigare, men totally worth it, och Evelina är så jäkla trevlig så det är sjukt! ♥

På bilden undan demonstrerar jag tydligt vart giraffrumpan är som jag snackade om i mitt förra inlägg. Varför heter det förresten demonstrera? DEMONstrera. Vadå, har det något med Demoner att göra eller? BUUH. Dumma latin ord. Fast bilden är ju främst för att visa det grymt snygga halsbandet..




Att jag gillar kors..? Vad menar du, det har jag väl aldrig påstått eller? Huhu.

Nu blir det Melodifestivalen om bara 10 minuter för det är "tradition" ffs, och lyckades övertyga mamma om att köpa Sourcream & Onion chips + Fanta på vägen hem. Så nu är jag glad. Och hungrig, så ska tjocka mig hela kvällen. Ha det fint därute sålänge.

Kommentarer


Postat av: iiiden

snyggt:)

2012-02-18 @ 20:36:53
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: iiiden

sv: tack så mycket! ja gillar också blusen, dock var den så slutsåld att ja fick med mig ett par i storlek 44 haha!

Shortsen älskar ja, dock VET ja att alla kommer ha likadana, men dessa shorts får bli ett undantag!:D

2012-02-19 @ 10:43:59
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Vad snygga smycken! :)



- Men whooot!? Tjejen du borde älska din kropp! Du är ju galet snygg!! :D

2012-02-20 @ 20:33:43
URL: http://adaras.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback