new in + keeping a schedule

Jag köpte förresten lite nytt i onsdags för åkte direkt till Uddevalla efter skolan med mamsen. Ni vet den där känslan, när man inte borde köpa någonting för man vill spara de få slantarna man har kvar så man inte är helt pank sen och får panik.. Yeah well, köpte för 280 kr sammanlagt så, så farligt var det ju kanske inte ändå. Kanske inte världens bästa kvalité på bilderna pågrund av att det är fotat med mobilen, men det är behändigt och jag orkar inte släpa fram systemkameran at all times. Bättre med några bilder än inga alls. 




Världens jävla snyggaste nagellack, halsband med miljoner kors, orangeguldiga ombre örhängen och mamsing köpte en svart vinterjacka till mig ↑. Varm och skön, det behövde jag. Dock gillar jag denna outfiten bättre ↓ och gillar giraffrumpan som sticker fram på varenda bild. Jag var ett gosedjursfreak när jag var mindre, och har separationsångest, okej. 

Jag ♥ mina svarta jeans, mammas Kan Dee linne och det faktumet att jag matchat de blåsvarta naglarna med mammas stickade tröja som även den är blåsvart. Allt är fan mammas, lånar av henne hela tiden. Hihi. 

Jag vet att jag fortfarande varken fått igång "bloppisen" eller någonting än, men det får bli att fixa med under lovet kanske. Åh, så underbart med lov. Äntligen dags att få slappna av lite. 

Såhär ser mitt "schema" ut som det är planerat änsålänge. För att få lite struktur och själv hålla ordning.

FREDAG (IDAG) - El chillo de la mucho, käkat pizza och varit allmänt seg
LÖRDAG - Åka till Evelina Strömberg och kika på smycken
SÖNDAG - Träffa David
MÅNDAG - Fota med Sarah
TISDAG - Jobba med pappa?
ONSDAG - Kika på bokrea på akademibokhandeln (fick presentkort på 250:- i julas och tänkte haffa hungerspelstrilogin som jag hört så mycket bra om, m.m)
TORSDAG - ?
FREDAG - ?
LÖRDAG - ?
SÖNDAG - ?

Någon eller några av de där sista dagarna med frågetecken måste jag nog se till att städa mitt rum, fixa garderoben, bloppismaterial och allt såntdär. Och sedan göra färdigt lite uppgifter från skolan. Det kanske jag kan tränga in på onsdagen, då har jag fler dagar över till att träffa vänner och göra annat skoj som man inte hinner med annars. Och att fota. Sminka mig ordentligt och fota något såntdär galet nice som jag velat göra hur länge som helst. Det vill jag hinna med. Och min kompis Simon ska jag hinna med att träffa med. Och typ röra på mig lite. Om snön bara kunde smälta bort..

Kommentarer


Postat av: Ida

Mycket kors ^^ Fast kors är nice. Älskar halsbandet, har velat ha ett sånt länge så då är det ju bra om det går att fixa på Gina nu.



▲ Tack så mycket. SEdan jag började skriva dagbok har det blivit en vana så... ja. Var rätt sen med att bli bekväm i att skriva på tangentbord (började inte aktivt använda dator förrän jag var 14-15... true story) så jag har inga som helst problem med att skriva för hand. Men på senare tid har jag börjat gilla tangenter allt mer. Men det är nåt speciellt med att ha "analoga" dagböcker också haha.

2012-02-20 @ 00:02:48
URL: http://idawe.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback