Bump in my hoopty hoopty hoop, I own that. And I ain't paying my rent this month, I owe that.

Var lite busig i morses och tog en bild när jag hade släppt ut en av flätorna men behöll den andra lite längre, huhu. Mitt hår har varit megafluffigt idag alltså. Gos. Ibland är det bra att ha självlockigt hår, så man kan variera lite mellan att ha platt och lockigt på massa olika sätt. Fast mest är det jobbigt. 


Och energin har konstigt nog legat på topp såhär på skolstartsdagen. Helt sjukt, och helt sjukt bra med! Men nu mot kvällen, och så fort jag satte mig med skolarbetet blev jag helt seg och slö. Ja, varför måste det alltid vara så?
Denna låten har förresten gått på repeat ett tag på spotify medans jag suttit och försökt letat fakta. Den änna fastnar.. Och jag tyckte inte ens den var så särskilt bra första gången jag hörde den. Där ser man! 


Nu ska jag ta mig en apelsin& banan-fruktsallad och försöka prestera lite mer. Ciao.

Kommentarer


Postat av: catarina

sv. puss tillbaka!!

2012-02-28 @ 21:14:22
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback