El Bloppis De La Mucho

Kanske i nästa vecka någon gång tänkte jag försöka mig på att börja planera en bloppis här på bloggen. Det kommer ta lång tid, för det är mycket att rensa ur både garderoben och diverse lådor, saker som ska fotas och bestämma priser på, men jag behöver cash - så det får det väl va värt! Och om jag ändå inte använder prylarna och det bara ligger i drivor, för att de antingen är för små eller för att jag inte gillar de längre.. Ja, då är det lika bra att göra sig av med det. Detta är ju bättre än att slänga också, om man ska tänka klimatsmart. ;)
Så ni kan ju allt hålla utkik på bloggen ifall ni vill få tag på något smarrigt, det bästa går ju som sagt först. Kommer nog förvarna några dagar innan på bloggen och skriva på facebook med för den delen (för de som har mig som vän där)..

Dessutom ska jag ta och göra någonting med grejerna i garderoben som bara hänger där, som jag vill behålla alltså.. T.ex några av mina t-shirts kommer nog förlora ärmarna och piffas med detaljer, kanske rentav nitar eller annat bus. Vi får väl se hur jag ska orka hinna med allting. Men det känns inte kul när man kommer upp på morgonen och man inte vet vad man ska ta på sig dels för att a) Man är så onöjd med sig själv och sin kropp b) Man har bytt stil ganska drastiskt de senaste månaderna och man inte har råd att skaffa massa nytt på momangen c) Man har helt enkelt tröttnar på plaggen och de behöver en uppfräschning.

Hur har alla människor råd egentligen?! Vi shoppar som.. ja, kan inte ens förklara. Men jag är ändå inte SÅ illa som jag vet andra kan vara. Buhä. Måste hitta sommarjobb/jobba hos min pappa, eller någonting. För pengar lär jag behöva i sommar. Ska göra massa kul och har planerat en hel del grejer. Kanske skriver om det imorgon eller någon annan dag, men nu ska jag allt ta och försöka nana. Behöver sova ut, är så jäkla trött hela dagarna långa annars och morgondagen ska egentligen spenderas till läxor och skräp - men lär säkert bli datorn som vanligt.

Kommentarer


Postat av: empan

svar: hehee tackkk! Jadu, glor lite inspirationsbilder och så och har bilder i huvudet på plagg jag skulle vilja ha. Så det är bara ta va man har och dona lite, inte allt för svårt :)

2012-01-17 @ 00:13:19
URL: http://billytilly.blogg.se/
Postat av: catarina

sv. mmmh I feel you. man har liksom vissa DELAR av kroppen man önskar såg annorlunda ut för det skulle få en att må så mycket bättre. men jag såg exempelvis någon som skrev på min blogg - "bröst är fett, så äter du & går upp i vikt får du automatiskt bröst" - HAHA, tänkte jag - synd att inte min kropp funkar så, för det där jävla fettet sätter sig på alla andra ställen än brösten typ. trust me, har vägt 8-9 kg mer än jag gör just nu så jag vet.



men åååh låter grymt ju!

2012-01-17 @ 07:34:42
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback