The new girl

HUVVAAAA. Känner mig sådär lagom alldagligt tråkig idag och morgonen var ordentligt seg - precis som alla andra måndagar. Efter No;lektionen gick vi upp till mediahuset och satte oss och slöade i sofforna inför nästa lektion. En tjej sitter mittemot mig, inget jag tänker något vidare på utan antar att det är någon ur 2an eftersom man inte har koll på riktigt alla eller hur de ser ut.. Dock lade jag märke till byxorna, de var sådär aqua/tealgröna och jag ville sno dem, höhö. Sedan kommer vår mentor Morgan och informerar oss om att vi ska ha rörlig bild med Freddy. "Åh förresten, det här är Amelia, hon ska börja i klassen". Jaha, hopp, right on. Men bruden verkar riktigt skön och jag snackade en hel del med henne! 

Dagens bilder lägger fokus på håret, och varken min fina gosiga hoodtröja eller mina sexiga miner. 



Funtilerar fortfarande på om jag ska färga håret rött igen, eller om jag faktiskt ska färga det svart, nu när jag ändå trivs i den här färgen såpass mycket?! Färgerna är dock lite förstärkta av redigeringen, men här har håret den ungefärliga färgen jag hade hoppats på från början, men som det inte riktigt blev..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback