Im a wild spirit that thinks "whatever" about the 300 ways birds can shit on humans

Nu när KAN DEE har ett erbjudande om att köpa produkter för 500 kr så får man en tygkasse på köpet hade jag ju gärna slagit till.. Om jag nu bara hade haft pengar. Suck.
Jag suktar så efter den där tygkassen, den är ju fan det snyggaste jag någonsin sett typ. Det är någonting med den alltså.

Och dessa två godingar hade ju inte heller varit fel, eller hur? Har börjat bli lite kär i de här två med för att va ärlig. Usch vad jobbigt det är att inte kunna shoppa hur och när man vill. Det är ju som ett beroende, ett lyckorus.




Nog för att jag redan har två linnen ifrån KAN DEE SHOP, och ytterligare två som jag kan låna av mamma (trots att de är en storlek för stora egentligen), men det kan aldrig bli för mycket när det är KAN DEE'S.

Kommentarer


Postat av: catarina

sv. usch vad tråkigt att höra. jag ser ju i alla fall ingenting av det du beskriver, tycker du ser smal, fin & helt normal ut. men det är ju det där, man ser inte vad andra ser - allt sitter ju i huvudet och det är jävligt svårt att ändra bara pga att andra säger annat. kramar på dig <3

2012-01-16 @ 21:15:48
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback