What about the trees?

Sån jävla träningsvärk jag har.. Har nog aldrig tidigare varit med om något liknande. Det är fan smärtsamt att gå, musklerna inne i benen stretar och klagar när jag rör på mig. Men det är bra, då vet jag att träningen gjort någon nytta. Blir väl att ligga inne hela dagen, inte för att jag hade tänkt något annat ändå, men. Skolan börjar om 3 dagar, ser inte fram emot det. Vill ha sommarlov nu. För detta sommarlovet ska bli grymt, hade jag tänkt iallafall. 
Måste förresten langa världens skönaste låt. Asdålig kvalité på den, jag vet. Men den är grym.



Nu langar jag ytterligare en outfit, bara för att jag inte har så mycket annat roligt att göra.. Och det är faktiskt jävligt kul att göra kollage ändå. 


Fråga mig inte vart inspirationen kommer ifrån, den bara finns där. Eller så kommer den allt eftersom. El automatikum.

Kommentarer


Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Så snyggt! Älskar dina kollage!

Ändå härligt med träningsvärk, minns inte när jag hade det sist! haha



- Aw! :( Men tröjorna finns säkert fortfarande kvar om du ångrat dig! :D

2012-01-08 @ 02:26:15
URL: http://adaras.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback