At Nicole's

TJENA! Nu har jag vart borta från bloggen några dagar igen, men denna gången är det ju för jag varit helt upptagen i Malmö stad hos min fina vän Nicole. Vi har varit på karneval i Landskrona, shoppat, träffat hennes kompisar och bara spenderat en massa tid, vilket är så jävla skönt för det händer så sällan! Känns så sjukt att jag snart ska hem igen, för samtidigt som jag verkligen vill stanna kommer det nog vara skönt att komma hem igen och träffa missarna, pojkvännen och familjen. 

Första dagen jag kom till Nicole stack vi till Landskrona karnevalen/festivalen/marknaden med Tindra och hade lite hipsterino & rockabilly kläder på oss och drog runt. 





Dagen efter stack jag & Nicole dit igen, och då såg vi Panda Da Panda. Men vi failade när vi skulle hem, för vi hamnade i Helsingborg och satt och käkade donken halv 3 på natten. Sedan blev vi hämtade av hennes pappa och allting löste sig. Men nu ska vi fortsätta umgås, så jag uppdaterar väl senare. Nu vet ni lite vad jag gjort iallafall! 

Kommentarer


Postat av: H A I D I S B L O G . S E ▲

Hoppas du haft en härlig helg, och får en bra start på den nya veckan :) btw, gillar du ben&jerrys?

2012-07-15 @ 18:39:51
URL: http://haidisblog.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback