Snow white and the Huntsman

Blev bjuden på bio igår av mammas kille Fredrik i födelsedagspresent, så vi 3 + Fredriks styvfarsa gick och såg Snow White and the Huntsman. Och åh, vad jag gillade den! Den var väl inte riktigt som jag väntat mig från början, mycket mer innehåll och storyn var lite annorlunda mot vad jag uppfattat den, men det gjorde absolut ingenting. Vid vissa tillfällen tyckte jag den var lite seg, men nu såhär i efterhand vill jag bara se om filmen igen. Gillar sånadär fantasifyllda filmer, och med en stark och självständig kvinna i huvudrollen. Kristen Stewart spelade rollen som Snövit och hon gjorde den så sjukt bra, hon måste nog vara en av mina favoritskådespelare när det kommer till kvinnor. Fy sjutton vad hon är snygg med! 



Gillar den här trailern mycket mer än den första orginaltrailern. En sak som var extra bra med denna filmen var att allting var så välgjort, allt från filmning till effekter och musiken. Tummen upp på denna, om ni inte redan sett den så gå och se den! Det är verkligen värt att se den på storskärm då effekterna känns mycket mer äkta och allting känns så levande och verkligt. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback