Lilla Tigris

Jag brukar ju alltid säga att Tigris är så liten, för trots att hon är lite över ett år är hon fortfarande väldigt liten om man jämför med stora tjockisen Tussen som snart är 5 år gammal. Shit, vad tiden går fort! Jag hittade lite bilder på datorn från när Tigris var pytteliten och alldeles nyinflyttad som jag aldrig visat på bloggen förut, så tänkte visa de nu. På ena bilden är jag med, då jag en gång failade med att fota mig själv eftersom Tigris sprang omkring och ville gosa, så där kan man verkligen se hur liten hon var. Hon är iallafall galet söt, och ärligt talat så finns det absolut inga djur som är bättre än katter! 
 
Man bara smälter av den första bilden, och blev verkligen så glad när jag hittade de här fotona! [email protected]. Typ. 

Kommentarer


Postat av: Anonym

<3 Många sötnosar i vår familj!

2012-06-27 @ 00:57:17
Postat av: d

varför har du så cp bloggnamn?

2012-06-27 @ 21:09:20

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback