Alla vill till Ullared

Nu har det hänt grejer sedan jag senast uppdaterade! Har varit i Ullared och spenderat lite över 1000-lappen, men ändå köpte jag vad som verkligen kändes som ingenting och höll mig i princip bara till listan jag skrivit. Det dyraste jag köpte för 250 kr som jag är så galet nöjd över är en svart onepiece som ser ut nästan exakt som den vanliga & riktiga onepiecen - Bara mycket billigare! Har velat ha en onepiece väldigt länge, trots att jag från början tyckte det var så fult och absolut inte gillade de.. Tyckte man såg ut som en jättebebis, och visst, det gör man säkert fortfarande, men låt mig säga såhär... I Don't Give A Fuck. Den är mysig och nog det skönaste plagget jag äger, det räcker nog!


Hyfsat lika eller? Fast min är större och mycket mysigare. Köpte den från herravdelningen så tog den minsta storleken som fanns, men ändå känns den lite som ett tält. 

Har förresten glömt att visa hur jag såg ut på "skolavslutningen" i torsdags, kom på att jag aldrig knäppte någon bild på mig när jag hade klänningen och allt på mig.. Men här är en bild, hade dock bytt om till linne istället för klänning då.
Köpte mig dessutom världens bästa och finaste hörlurar på Ullared för 70 spänn, helt sjukt vad billigt. 



Sedan har jag jobbat fredag, söndag & måndag. Skulle även jobbat idag men när jag satt och tittade på film igår på kvällen fick jag vad som måste varit nackspärr, sedan dess har jag inte kunnat röra nacken så lätt och samtidigt väldigt lätt "fastnat" så det gjort ont när jag rört mig. Sov med värmedyna men det hjälpte ändå inte något vidare och har inte sovit så bra. Så fick hoppa över det idag.

Nu ska jag nog ta och kolla på någon film ur min favorit twilight-serie för det var 100 år sedan sist. Är förresten så pepp inför att The Hungergames snart släpps. Måste skaffa den på dvd direkt, tillsammans med Breaking Dawn Pt. I och Pirates Of The Caribbean: I Främmande Farvatten eftersom det aldrig blivit av. Vissa speciella filmer bara måste man ha äkta vara av, alltså köpdvd. Höhö. ♥

Kommentarer


Postat av: Sofie

Åhh jag vill oxå till ullared!! :(

2012-06-19 @ 14:30:56
URL: http://themusicneverstops.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback