AHHHHHHH, så sjukt glad!

Fick post idag. Det var knappt att jag kunde hålla mig i skolan när mamma skrev att  paketet låg i hallen och väntade på mig. Jag blev så sprallig och bara satt och kunde inte hålla benen stilla för fem öre. Så när jag väl kom hem låg det fina paketet där.
Vill ni veta vad det var i det? Och vart det kom ifrån?

Kan Dee hade en liten tävling på sin facebooksida för ett tag sen, där man skulle länka sin favoritprodukt så skulle en av de som kommenterat få en fin present hemskickad. Jag hade sådan jävla tur, att det blev mig. Och nu har jag fått min absoluta favoritkasse hemskickad. Fatta lyckan! Åh, ni fattar ärligt talat inte hur länge jag har gått och dreglat över den här väskan. Perfekta accessoaren som kompletterar varenda outfit, så perfekt in i minsta detalj. Underbart. Tackar finaste Sandra, gudars vad glad jag är över detta! Kommer ha ett leende på läpparna varenda gång jag ser den, vilket lär bli ofta. 


Detta lär inte vara sista bilden på denna godingen på bloggen säger jag bara. ♥

Kommentarer


Postat av: Irma

Hej, förlåt om pengarna, men har legat hemma och varit sjuk så har inte träffat Emelie så mkt och när jag har gjort så jag glömt av !:/



Är de svart/blåa fortf kvar? :)

2012-03-19 @ 20:08:34
URL: http://irmamalm.blogg.se/
Postat av: KAN DEE ▲

Underbaraste du vad du är go! Tänk vad fantastiskt det är att man kan göra andra så glada! :)

2012-03-19 @ 20:11:03
URL: http://kandees.com
Postat av: Jovana

Har också en väska från Kandee! Super bra och super snygga!

2012-03-19 @ 22:10:17
URL: http://ignjatovic.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback