Idag är jag världens segaste människa. Allting går i slow motion, och mina muskler stretar mot allt. Och jag har inte ens rört på mig? Men ut och röra på mig hade jag ändå tänkt göra idag, men vi får se hur det blir med den biten.
Jag har iallafall under dagen varit en snabb sväng på diabetesmottagningen och konstigt nog var mitt värde ännu bättre än vad det var förra gången. Hade 52 förra gången, nu 50. För en ickediabetiker betyder detta absolut ingenting, men det är VÄLDIGT BRA iallafall. Förstår inte vad jag gjort för att det ska bli så bra, har aldrig varit någon "mösterelev" när det kommer till min diabetes och kollar i princip aldrig mitt blodsocker. Men insulin, det tar jag iallafall alltid. 


Har haft på mig mina svarta snygging Ray Bans idag för att gömma mina trötta och osminkade ögon, känner mig dock lite puckad när jag går inomhus med solbrillor, men det är faktiskt skönare att gå med det av någon anledning, ljuset blir mer "faded" liksom. Nu sådär runt middag har de där mörka molnen skingrat sig och en del strålar har kikat fram, vilket man ser på bilden. Dålig webcamkvalité, sorry, men orkar verkligen inte släpa fram systemkameran för sådant här. Tycker ändå inte de bilderna blir bättre av någon anledning (klart, kvalitén är ju 1000x bättre, men jag själv ser helt puckad ut så då är det bättre med halvdana cambilder som jag kan redigera sönder istället *klappar händerna*). Jag undrar varför jag alltid ser ut som en bitch på bilder med solbrillor?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback