What screws us up the most in life is the picture in our head of how it is supposed to be

Jo, ut på powerwalk/springtur tog jag mig allt. Och fasen vad gott det är! Man blir pigg och känner sig duktig. Efter käkade jag en fruktsallad bestående av äpple, apelsin, vindruvor och en jordgubbe på toppen. Och två knäckebröd, för någonting måste man väl fylla på med när man varit ute och rört på sig.

Jag gör det här eftersom jag speciellt det senaste får absolut panik när jag står framför garderoben och ska klä på mig. Ingenting passar, jeansen sitter för tight och låren ser så feta ut att jag skäms över mig själv. Egentligen är det hemskt att det ska behöva vara så, men det är fortfarande sant, och jag ska försöka kämpa så åtminstone jag själv blir nöjd. Det är mitt mål. Skulle inte ha något emot att vara sådär smal  ↓





Nu ska jag snart lägga mig, först blir det att kika lite på en film jag missade halva av till en skoluppgift och sedan nana. Under morgondagen sticker jag till David direkt efter skolan, min fina älskling fyller 17 år, så vi ska fira honom! Shit. Nästa år fyller jag 18 år. Jag blir myndig. Det känns helt sjukt. Jag känner mig fortfarande som en liten skrutt och tycker jag ser lika liten ut, men att jag börjar bli riktigt vuxen nu känns både skrämmande och intressant, och framförallt kul på något vis.


Det blir en tråkig cambild, för har inget bättre att bjuda på. Men visst är brillorna snygga iallafall?! Har två par kvar, ett par helblå och ett par helröda. 200 kr/styck. Bara att kommentera om ni är intresserade (bilder finns längre ner i bloggen.) 

Ska allt försöka knöka in att fota min väldans fina halsring och de andra sakerna jag fick i goodiebagen + en ytterligare någonting från en annan grej jag väntar. Som jag inte tänker avslöja än. Men som förhoppningsvis är fantastisk. Godnatt allesammans!

Kommentarer


Postat av: dominika

Så jävla snygg du är människa!!



Sv: Jag skulle vilja ha ett par bruna eller svarta. I ganska liten storlek, då jag har så litet ansikte haha :) Men säg till innan du beställer med din pappa!!!

2012-03-14 @ 16:40:52
URL: http://strawberryfield.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback